Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Dvořák, já samozřejmě vím, že diskuze je základem politiky a nevím proč by si nikdo ze zastupitelů nemohl přečíst můj článek. A jakou reakci bych asi tak mohla vidět? Zřejmě od většiny negativní, jinak by se takový nesmysl nemohl odhlasovat.

0 0
možnosti
Foto

Netrpělivě čekám, kdy se Kristýna zapojí do diskuse. Neb ta je základem politiky.

0 0
možnosti

Byť jsem v Turnově strávil v podstatě polovinu svého života, dnes už se tam moc často nevyskytuji. I tak se ke mě ale donesly informace o tomto úžasném zařízení. Souhlasím s Vámi v názoru na nesmyslnost něčeho podobného v dnešní době.

Ale nedá mi to musím zareagovat alespoň na dvě věci:

"Docela by mě zajímalo, kdo za toto nese odpovědnost a koho tento super plán napadl?"

Nezlobte se, ale pokud se chcete opravdu vrhnout do víru místní politiky, tak bych od Vás jako od kandidátky čekal, že se o problematiku již nějakou dobu zajímáte, že třeba chodíte na jednání zastupitelstva a podobně a že už tuto informaci budete mít dávno zjištěnou. :-)

"Škoda, kdyby se peníze, co se rozfofrují k těmto prakticky zbytečným věcem, použily na jiné, efektnější projekty, tak by to zde vypadalo zase úplně jinak."

Osobně bych byl velmi rád, kdyby se prostředky měst a obcí (resp. jakékoliv prostředky daňových poplatníků) vynakládaly spíš efektivně než efektně... :-)

0 0
možnosti
Foto

Obávám se, že Váš blog si nikdo z Turnovských radních ani z ostatních zastupitelů nepřečte. Zajděte někdy na zasedání ZM a pohovořte o výše uvedených problémech. Uvidíte tu reakci. Též se můžete přihlásit do diskusí na http://www.turnovskovakci.cz  . Musíte ale diskutovat opatrně, protože tento web je částečně radnicí placen, aby občanstvo bylo informováno co nejpravdivěji.

Další náměty Vám s radostí poskytnu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 904x
.

Seznam rubrik